Suport

Contact Orange Relatii clienti

Ghid de Contact serviciul de relatii cu clientii pentru Orange Romania. In anumite situatii suntem nevoiti sa cerem asistenta si suport pentru serviciile Orange.

Orange Contact Relatii clienti

Apeleaza Telefon Orange pentru serviciile clienti astfel:

  • Telefon Relatii clienti 300 din reteaua mobila Orange sau Orange Romania Communications (apel gratuit).
  • Apeleaza numarul 0374.300.300 din alte retele sau din roaming (apel cu tarif normal).
  • Call center Orange: 0711.001.930 din roaming (apel gratuit din orice retea din Uniunea Europeana; pentru apelurile catre Romania din tari non-UE, taxarea se va face conform tarifelor locale din tara respectiva).

Pentru persoane fizice:          

  • Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal).
  • Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile. Începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0.05 euro credit/minut.
  • Sâmbătă – Duminică și sărbători legale: 09:00 – 18:00

Numar telefon relatii clienti Orange non stop

  • Telefon: 401 – Serviciul Suport Clienţi
  • Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
  • Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite.
  • Dacă nu ai un număr de telefon Orange, apelează numărul 0374300300 (apel cu tarif normal) şi selectează opţiunea Nu sunt client Orange
  • În roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. În afara orelor de program, abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14  euro/minut. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0.05 euro credit/minut.

Email relatii clienti Orange

Trimite un mesaj pe adresa serviciul.clienti@orange.ro și spune ce problema ai in legatura cu serviciile Orange.

Daca nu esti inca clienti Orange poti apela numarul de telefon +40 3743.00.300 pentru contact Orange din afara retelei pentru informatii despre abonamente si servicii Orange.

Contact Orange in situatii speciale

Apeleaza numarul 228 – Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz

  • Acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-20:00
  • Asistență prin SMS dedicată exclusiv clienților cu deficiențe de auz
  • Nu poate fi accesat în Roaming

Intra in contact cu Orange pentru probleme tehnice

Pentru situatii tehnice poti trimite un email pentru departamentul tehnic astfel in cat daca ai despus o sesizare sau o situatii de deranjamente Orange situatia sa poata fie remediata cat mai repede.

  • dacă ai o problemă cu telefonul tău şi vrei să consulți un tehnician, îți recomandăm să ne scrii la adresa service@orange.com

Suport relatii clienti pentru codul PIN la Orange

Pentru astfel de situatii iti trebuie codul PUK iar in acesta situatie poti intra in contact cu Orange astfel:

  1. Accesează Chatbot Djingo din caseta de dialog din colțul din dreapta jos al paginii;
  2. Autentifică-te în contul tău My Orange​ pentru a putea obține codul PUK pentru unul dintre numerele tale.

Pentru a debloca un numar Orange intra in contact cu serviciul de relatii clienti in cel mai rapid mod urmarind pasii urmatori:

Apelează numărul 300 de pe orice alt număr Orange sau 0374300300 de pe un număr din altă reţea şi urmează paşii:

  1. dacă utilizezi ocartelă PrePay alege ramura 3, tasta 4
  2. dacă esti abonat Orange alege ramura 3, tasta 5.

Info Consum Orange

Serviicul info consum de la Orange reflecta conumul tau de resurse alocat abonamentelor tale. Acest serviciu poate fi consultat prin mai multe modalități:

  • fie din contul My Orangesecțiunea consum și facturi – cronos: ​
  • fie prin apel gratuit la numărul scurt 415 sau a secvenței *115#. Vei primi imediat pe telefonul tău o notificare ce va conține informații despre resursele tale
  • sau din aplicaţia My Orange (Android şi iOS)

Cum activez sau dezactivez roamingul internațional?

Activarea sau dezactivarea roamingului se poate face rapid din aplicația My Orange, în secțiunea „Servicii”. De asemenea, poți apela serviciul de relații clienți la numărul 300 (din rețeaua Orange) sau 0374 300 300 (din alte rețele) și un operator te va ghida prin pași.

deranjamente orange

Deranjamente Orange Romania

Care sunt situatiile in care este necesar sa apelam serviciul de relatii cu clientii Orange atunci cand avem o problema identificata rapid dupa cum urmeaza:

  • lipsa semnal TV pentru serviciile Orange TV;
  • lipsa conexiune la internet fix sau deconectari frecvente;
  • acoperire slaba pentru Orange Mobile;
  • Lipsa semnal TV satelit sau semnal inghetat – defectuos;
  • internetul nu respecta parametri de viteza;
  • conexiune instabila la internet si TV cablu.
  • alte solicitari catre departamentul de asistenta tehnica pentru deranjamente Orange.

Retinem faptul ca, aceste probleme pot aparea la oricare dintre furnizorii de servicii de interent sau TV prin cablu si satelit din Romania. Deranjamentele se anunta la serviciul de relatii cu clientii Orange Romania.

Portare la Orange 2025

Exemplificam in cele ce urmeaza modul prin care se poate porta un numar de telefon din alta retea in reteua mobila Orange, una dintre cele mai apreciate retele de telefonie mobila din Romania.

  • ai nevoie de actele necesare pentru activarea unui abonament si o factură recentă, emisă de operatorul vechi (furnizorul donor)
  • completezi cererea de portare pe loc;
  • alegi oferta Orange de care vrei să beneficiezi;
  • dacă alegi portarea cu un număr provizoriu, ți se va aloca un număr de telefon Orange și o cartelă SIM corespunzătoare, pe care o vei putea folosi până când numărul tău se portează în rețeaua Orange;
  • dacă alegi portarea fără un număr provizoriu, numărul pe care ai ales să îl portezi va râmâne activ și îl vei putea folosi până la realizarea portării;
  • numărul tău se va porta în rețeaua Orange în 3 zile lucrătoare din momentul acceptării cererii de portare de către furnizorul donor.

Poți solicita și portarea unui abonament din altă rețea la o cartelă PrePay Orange.

Ghidul nostru prezentat pe site-ul nostru, face referire la serviciile Orange si modul prin care poti intra in contact cu departamentele de asistenta relatii cu clientii in caz situatii tehnice precum, deranjamente Orange Romania.

Date oficiale pentru contact ORANGE Romania

  • Site oficial: www.orange.ro
  • Adresa sediului central: Orange România S.A. Strada General Berthelot 19-21, Sector 1, București, România
  • Serviciul clienți: Call Center: Din rețeaua Orange: telefon 300 (apel gratuit) Din alte rețele sau roaming: 0374.300.300 (apel cu tarif normal).

Related Articles

Back to top button