Cum intri in contact cu Glovo Bucuresti Romania ?
Analizam modalitatile de contact Glovo si posibilitatile de a trimite o reclamatie sau o sesizare cu privire la serviciile Glovo Romania.
Despre Glovo
Glovo este un start up spaniol fondat în Barcelona, Spania în 2015. Este un serviciu de curierat la cerere care achiziționează, ridică și livrează produse comandate prin aplicația sa mobilă. Aspiră să fie o aplicație de stil de viață cu mai multe categorii, livrarea de alimente fiind cea mai populară ofertă.
In prezent principalele restaurante din Bucuresti sau din alte orase din Romania sunt inscrise pe aplicatia Glovo astfel, livrarea produselor devine tot mai simpla si mai rapida.
Glovo este prezent in peste 25 de tari de pe intreg globul si a devenit cel mai popular mijloc prin care poti comanda mancare, produse farmaceutice sau alte produse necesare pentru tine.
Glovo contact si reclamatii
Modalitatile de contact Glovo pentru informatii livrari sau reclamatii livrari Glovo.
Numărul de telefon Glovo este 932266651.
In situatii de genul :
- cont Glovo blocat;
- probleme cu livrarea;
- probleme de ridicare comanda;
- probleme legate de aplicatia Glovo,
avem la dispozitie un formular de contact disponibil pe site-ul oficial Glovo la rubrica contact.
Cum poti deveni curier Glovo
Pentru a colabora cu cei de la Glovo este necesar sa indeplinesti anumite cerinte dupa cum urmeaza:
- Să fii major
- Să ai propriul vehicul
- Să ai un telefon inteligent
- Să fi început procesul de înregistrare aici
În funcție de cererea din orașul tău, ar putea exista o listă de așteptare pentru curieri. Lista de așteptare este setată pentru a garanta că toți curierii din oraș au un număr minim de ore disponibile pentru livrare.
Contact Glovo in cativa pasi
Iata care sunt pașii de urmat pentru a contacta serviciul clienți Glovo de pe site-ul său web:
- Accesați site-ul web oficial Glovo din browserul de pe dispozitivul dvs. (nu contează ce browser sau dispozitiv utilizați pentru a accesa acest site).
- Derulați în jos până în partea de jos a acestei pagini web.
- Uitați-vă în partea de jos a site-ului pentru opțiunea Contact sau Contactați-ne.
- Se deschide o nouă pagină unde găsim o listă de opțiuni din care să selectăm. Alegeți varianta pentru care contactați Glovo, astfel încât firma să aibă mai multe informații și astfel să poată oferi o asistență mai bună în acest sens.
- Completați câmpurile care sunt afișate pe ecran, cu datele personale (email pe care l-ați folosit pentru plasarea comenzii etc). De asemenea, adăugați informații despre problemă sau îndoiala sau întrebarea dvs. pe care o aveți.
- Verificați dacă ați completat toate câmpurile necesare.
- Faceți clic pe butonul de trimitere.
- Acum trebuie doar să așteptați ca Glovo să vă contacteze în legătură cu această problemă, lucru care în majoritatea cazurilor se va face prin e-mail, așa că trebuie să fiți cu ochii pe căsuța dvs. de e-mail.