AcasăUtileContact DPD Romania

Contact DPD Romania

Cum intri in contact cu DPD pentru informatii expedieri, reclamatii sau sesizari pentru coletele livrate cu DPD.

DPD România este o companie de curierat din România. În martie 2008, GeoPost (divizia Poștei Franceze) și Yurtiçi Kargo au achiziționat pachetul majoritar al companiei (80%).

DPD Contact relatii cu clientii

Telefon call center DPD : 031.824.9090

Program de lucru: Luni – Vineri: 09.00 – 17.00

Expedieri naționale DPD

Telefon relatii cu clienti: 031.824.9090

Adresa de e-mail: comenzi@dpd.ro

Program de lucru: Luni – Vineri: 09.00 – 17.00

Notă: Comenzile de ridicare se plasează la numărul de telefon: 031.824.9090, respectiv pe adresa de e-mail: comenzi@dpd.ro, în intervalul orar 09:00 – 16:00.

Reclamatii si sesizari DPD Romania

In cazul in care aveti nevoie sa depuneti o reclamatie sau sesizare, compania va ofera un serviciu de reclamatii si sesizari la DPD.

Cand depunem o sesizare sau o reclamatie la DPD:

  • colete intarziate;
  • nu se regaseste coletul meu in depozitul DPD;
  • probleme legate de facturare sau alte probleme;
  • colete deteriorate la transport;
  • curierul nu imi livreaza coletul ;
  • alte solicitari sau reclamatii.

 Informații pentru reclamații DPD:

Program de lucru: Luni – Vineri: 09.00 – 17.00

  • Telefon reclamatii: 031.824.9090
  • Adresă: Str. Buiacului, Nr. 2, LogIQ Logistic Park, Corp A (A1-A2), 077135
  • Adresa de e-mail: reclamatii@dpd.ro

DPD îți livrează în mod fiabil coletele către orice destinație din Uniunea Europeană. Datorită celor mai vaste conexiuni de transport rutier din Europa și rețelei noastre internaționale eficiente de peste 800 de locații, livrăm coletele dumneavoastră în siguranță și la cele mai bune tarife.

Inainte de a intra in contact cu DPD poti urmarii un ghid prin care poti identifica anumite aspecte despre coletele livrate cu DPD.

Când va fi livrat coletul meu?

De regulă, coletele naționale sunt livrate într-un termen de 1-3 zile lucratoare de la ridicarea comenzii de la expeditor. În cazul coletelor internaționale, timpul de livrare depinde de țara de destinație. Veți găsi toate informațiile despre coletul dvs. pe site-ul DPD, accesand https://tracking.dpd.ro/ .

Coletul meu nu a sosit dupa un anumit termen. Ce este de facut?

Funcția noastră de urmărire a coletului vă permite să urmăriți în orice moment statusul coletului online. Dacă statutul coletului dumneavoastră rămâne neschimbat pentru o perioadă lungă de timp sau dacă nu este livrat la momentul indicat, vă rugăm să ne contactați la client@dpd.ro sau la numarul de tel. 031.824.90.90.
Orice intrebare legata de serviciile DPD poate fi adresata serviciului de releatii cu clientii DPD sau prin apel la telefonul de contact DPD. Urmariti totusi programul de lucru al departamentului si identificati codul AWB.
Te mai poate interesa

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img
spot_img