Suport

Vodafone contact relatii clienti

Date de contact Vodafone

Departamentul Relatii Clienti: *222 / 0372.02.2222
Numar cu acces rapid la operator: *555 (Non-Stop)
Numar de urgenta: *228 / 0372.02.2258
Site web: https://www.vodafone.ro/

Contact telefonie mobilă Vodafone

Contact telefonic rapid pentru operatorii serviciului clienti Vodafone: *222 / 0372.02.2222  Număr gratuit din rețeaua Vodafone.

Reclamatii Vodafone

Telefon: 0372.022.222 (apel cu tarif normal) sau *222 (de pe telefonul mobil)

Fax reclamatii Vodafone

0372.021.413 pentru clientii persoane fizice
0372.021.475 pentru clientii persoane juridice

E-mail reclamatii Vodafone

persoane.fizice_ro@vodafone.com
persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
persoane.juridice_ro@vodafone.com
persoanejuridice_fix_tv@vodafone.com

Relatii cu clientii Vodafone Contact

*555 – Număr cu acces rapid la operator, disponibil non-stop, taxabil cu 0,65 euro pe apel indiferent de durata apel. Taxarea începe imediat după mesajul informativ cu privire la costul apelului.

*228 / 0372.02.2258 – Număr de urgența – Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru (exemplu: blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK).

031 / 1000 872 – Departamentul Relații Clienți  Rezolvă orice solicitare legată de Internet fix, TV și voce fixa.

Program relatii clienti Vodafone

Program servicii mobile relatii cu clientii:

Luni -Vineri 8:00 -20:00
Sâmbătă -Duminică 8:00-18:00
Sărbători legale – program urgențe (exemplu: blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK)

Program servicii fixe pentru informații cont, factură și plată:
Luni – Vineri 8:00 – 20:00;
Sâmbătă 8:00 -18:00;
Excepție zilele de Sărbători legale: inchis

Deranjamente tehnice servicii fixe, program Luni -Dumincă 7:00 -23:00
Sărbători legale doar urgențe tehnice: 8:00 -21:00.

Factura Vodafone 

Factura detaliata se poate trimite punctual, prin e-mail la adresa  persoanefizice_fix_tv@vodafone.com

Pentru a primi factura detaliata recurent, solicitarea se poate face:

  • Prin apel la 031-1000.872, număr apelabil gratuit în reţeaua Vodafone
  • Prin e-mail la adresa: persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
  • In magazine

Factura detaliată nu implică costuri suplimentare din partea clientului.

Cand intram in contact cu serviciul de suport clienti ?

  • Probleme cu semnalul TV
  • Calitatea serviciului de internet, 3G, 4G, etc.
  • Problemele cu aplicatiile precum TV.
  • Volte Nefunctional
  • Facturi, plati, si alte informatii/probleme.

Roming in Vodafone

Când ești în roaming, poți selecta reţeaua:

  • automat (recomandat) sau
  • manual dacă: ai preferinţe pentru o anumită reţea, ai probleme cu găsirea reţelei sau dacă iniţiezi apeluri din apropierea graniţei.

Serviciile Vodafone sunt in general de o calitate foarte buna insa in anumite situatii si aici pot aparea probleme pe care le puteti solutiona alaturi de serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

Servicii Vodafone Romania

  • Soluții complete de comunicare, voce mobilă, date mobile, la nivel național cât și în roaming, în regim prepaid sau postpaid.
  • Soluții de servicii fixe, ce includ internet fix de mare viteză, TV, apeluri fixe.
  • Soluții de tip IoT, Asigurări și Securitate.
  • Pentru clienții Business oferim o suită de servicii mobile, fixe, convergente, pentru a susține nevoile acestora de comunicare, în permanență creștere și dinamice.
  • Tot pentru clienții Business oferim o gamă diversificată de servicii IoT, Cloud&Security, ce includ și apeluri internaționale, IP tranzit și messaging.
  • Ofertele noastre convergente includ servicii mobile, fixe, precum și conținut de înaltă calitate.
  • Nu în ultimul rând, avem cea mai bună rețea din România, recunoscută de 6 ori consecutiv de către operatorul independent P3 communications, actualmente Umlaut AG.

Pentru informatii suplimentare, sugestii sau reclamatii urmariti pagina vodafone.ro

Pentru a apela serviciul de relatii cu clienti in vederea depunerilor sesizarilor aveti anumite ghiduri si formulare pe pagina oficiala Vodafone sau puteti intra in legatura cu un operator call center Vodafone.

Ce trebuie sa fac daca mi-am blocat codul PIN?

Pasul 1: Dupa ce ati introdus codul PIN gresit de mai multe ori (de obicei, 3 sau 5 incercari), telefonul va solicita sa introduceti codul PUK.
Pasul 2: Codul PUK (Personal Unblocking Key) este un cod unic care va permite sa deblocati SIM-ul.

Acesta poate fi gasit:

Pe cardul SIM: Codul PUK este inscriptionat pe cardul SIM, in apropierea locului unde se afla PIN-ul.
In contul My Vodafone: Daca aveti un cont activ pe aplicatia My Vodafone sau pe site-ul Vodafone, puteti gasi codul PUK in sectiunea „Detalii SIM” sau „Setari cont”.

Contactand serviciul clienti: Daca nu gasiti codul PUK, il puteti solicita de la Vodafone apeland *222 sau la 0372 022 222. In acest caz, va trebui sa confirmati identitatea pentru a va asigura ca sunteti proprietarul cartelei SIM.

Contact non stop operator Vodafone

Daca este necesar sa discuti cu cei de la relatii cu clientii la orice ora, regasim un numar de telefon unde poti discuta cu operatorii Vodafone din serviciul de call center.

Apeleaza telefon relatii clienti: *555 (Non-Stop) – Număr cu acces rapid la operator, disponibil non-stop, taxabil cu 1,29 euro pe apel indiferent de durata apelului.

Aici poti suna daca ai nevoie de informatii cu privire la serviciile Vodafone, factura sau deranjamente servicii Vodafone.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații, convergență și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

Related Articles

Back to top button