AcasăSuportCum sa intram in contact cu E.ON

Cum sa intram in contact cu E.ON

Cum poti intra in legatura cu serviciul de suport de la EON Romania. Inainte de a vedea modalitatile de a contacta E.ON va propunem sa aflam cateva informatii despre companie.

E.ON Gaz România este o companie de distribuție în industria gazelor naturale din România. Compania a fost creată în anul 2000, când Guvernul României a hotărât restructurarea Romgaz și compania Distrigaz Nord S.A

Intra in Contact cu EON pentru sesizari si reclamatii

Cum poti sa intri in contact cu EON atunci cand ai de facut o reclamatie sau sesizare cu privire la serviciile contractate. Posatm ceva mai jos modalitatile de contact E.ON

Telefon Eon deranjamente si informatii

Numarul de telefon al dispeceratului Eon este: 0265 200 366 si  0265 200 900

Serviciul Call Center E.ON este disponibil non-stop pentru operațiuni precum informații sold sau confirmare de plată preaviz.

Pentru deranajamente si sesizari Eon pueti intra in legatura cu operatorii nostrii de luni până vineri între orele 8:00 – 20:00. 

O alta modalitate de a gestiona contul tau de client de la E.ON o reprezinta aplicatia E.ON

Aplicatia E.ON Myline – Link catre autentificare

Cum pot transmite indexul la EON

Trimiterea unui index la Eon se poate face prin:

  • direct din contul tău personal deschis în E.ON Myline, secțiunea „Autocitire/Transmitere index”
  • prin apel gratuit, nonstop la Ioana, asistentul tău virtual E.ON,  la 0800 800 366 sau 0800 800 900
  • prin SMS (mesaj text) la 3730 cu textul INDEX urmat de codul de încasare şi indexul autocitit*
  • accesând E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, secțiunea „Facturi și Plăți” – Transmitere index autocitit
  • accesând eon.ro/transmitere-index prin introducerea codului client și a codului de încasare.

Sesizari si reclamatii EON

In anumite cazuri este necesar sa apelam la serviciul de relatii cu clientii de la EON atunci cand avem de informatii sau sa reclamam anumite nereguli in functionarea servviciilor oferite de companie.

Ce probleme pot aparea la E.ON:

  • facturi neconforme cu indexul afisat de contuar;
  • sesizari cu privire la scurgeri de gaze;
  • alte sesizari si reclamatii in functie de clientii Eon.

In anumite situatii mai puteti contacta compania dupa cum urmeaza:

  • e-mail serviciiclienti@eon-romania.ro
  •  fax 0265 200 367
  •  poştă OP 1, CP 10 Târgu Mureş
  • Centrele de Relaţii Clienţi (magazine fizice).

Peste 3 milioane de români se bazează pe noi fiindcă furnizăm energie într-un mod responsabil.

Cum poti sa platesti factura la Eon

Este recomandat ca  plata facturii sa se efectueze online direct din contul tău de client E.ON Myline.

  • este cel mai simplu, rapid și sigur mod de plată
  • suma achitată se înregistrează imediat și este alocată corect locului tău de consum
  • nu mai e nevoie să te deplasezi la alte puncte de plată sau să ai factura tipărită.

Plata facturii se poate face si prin metodele clasice:

La ATM banci partenere, prin serviciul direct debit, prin Pay POINT sau la magazinele companiei. Magazinele si punctele Eon se regasesc in  Bacău, Cluj Napoca, Iași, Piatra Neamț, Sibiu, Timișoara și Tîrgu-Mureș. Accesul in unitatile companiei se bazeaza pe programare online.

Site oficial: eon.ro

Te mai poate interesa

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img
spot_img