AcasăSuportContact Emag - Telefon Relatii clienti

Contact Emag – Telefon Relatii clienti

Contact eMAG Bucuresti pentru serviciul de relatii si asistenta clienti. Intrebam si ne dam raspunsuri conform cu datele oficiale. Cum intri in contact cu serviciul de relatii cu clientii de la eMag ?

Analizam modalitatile de a intra in contact cu echipa de suport clienti Emag. In momentul de fata suportul si relatiile cu clientii eMAG sunt oferite die pe chat online din aplicatie sau direct pe site.

In anumite situatii conform cu specificatiile utilizatorilor, modul de contact prin serviciul de chat eMAG este unul foarte greoi iar timpul de raspuns poate fi unul foarte ridicat. Poti solicita asistenta din partea unui operator eMag direct prin formularul de contact eMAG.

Contact Emag relatii cu clientii

contact emag bucuresti

Pentru a intra in legatura cu serviciul de clienti Emag sau cu un agent Emag avem la dispozitie urmatoarele numere de telefon:

Telefon contact EMAG suport clienti: 021 200.52.00call center indisponibil
Contact Emag : 0722.25.00.00

Cum pot intra in contact direct cu eMAG Romania?

Contactul telefonic la eMAG Romania numai functioneaza conform cu ultimele notificari ale companiei. Suportul telefonic a fost inlocuit cu asitentul virtual – chat online.

  1. Prin formular de contact – formular regasit pe site-ul emag.ro
  2. Prin CHAT din contul de client Emag.
  3. Call center la telefonul Emag de asistenta. ! Momentan este suspendat din motive necomunicate oficial.

Orice problema legata de serviciile oferite de Emag se poate rezolva rapid din contul de client pe care-l detii pe site-ul oficial emag.ro

Despre Emag

Emag este unul din principalele magazine de la noi din tara care se ocupă cu vânzarea online de echipamente și componente IT, electronice, electrocasnice, articole de îngrijire personală, produse auto, articole sportive, cărți, muzică, filme, mobila si produse pentru casă și grădină, petshop, articole pentru copii, jucarii.

Daca ai achizitionat produse de la eMag atunci cu siguranta poti avea nevoie de suport clienti eMag.

Intrucat eMag a devenit unul dintre cele mai importante magazine online de la noi din tara, nenumarate firme din Romania vand acum produse pe eMag.

La eMag poti gasi nenumarate oferte pentru televizoare ieftine, telefoane si tablete dar si produse pentru casa ta.

Pentru orice informatie cu privire la comenzile efectuate prin platforma eMag aveti la dispozitie numarul de telefon din centru de suport clienti emag.ro

Garantii si servicii de garantie la EMAG prin Depanero

Depanero este un serviciu autorizat EMAG Romania. Astfel veti putea lua legatura cu acestia utilizand urmatoarea metoda de contact:

  • Depanero (partener de service eMAG)
  • Telefon:  (07GARANTIE)
  • E-mail: contact-service@depanero.ro
  • Adresa: Splaiul Independeței, nr. 319, Sector 6, București

Informatii oficiale de contact Emag regasiti pe site-ul oficial emag.ro

Retur produse eMAG

Cea mai rapida cale pentru a returna un produs este sa completezi si sa ne trimiti formularul de retur. Dupa ce primim cererea ta de retur vom reveni pe email cu informatii despre pasii urmatori din procesul de retur.

Service produse – Garantie eMag

Daca ti s-a stricat un produs vandut de eMAG te rugam completeaza si trimite-ne formularul de reparatie produs. Daca produsul este inca in garantie, beneficiezi gratuit de ridicarea acestuia de catre curier si repararea de catre Depanero, partener de service eMAG.

Livrarea produselor de mari dimensiuni la eMAG

Taxa de livrare pentru produse de mari dimensiuni se aplică în funcție de volumul acestora, indiferent de valoarea comenzii. Categoriile considerate fiind de mari dimensiuni sunt:

  • Aparate frigorifice încorporabile / standard;
  • Mașini de spălat vase încorporabile / standard;
  • Masini de spălat rufe încorporabile / standard;
  • Aragazuri;
  • Cuptoare încorporabile;
  • Plite încorporabile / standard
  • Hote încorporabile / standard;
  • Cuptoare cu microunde încorporabile / standard;
  • Uscătoare de rufe;
  • Aparate de aer condiționat;
  • Espressoare încorporabile;
  • Centrale termice;
  • Canapele și fotolii;
  • Alte produse de dimensiuni mari;

Pentru asistenta si suport livrare produse mari va recomandam sa intrati in contact cu eMag prin intermediul chat-ului, asistent virtual. In situatia in care nu reusiti sa intrati in contact cu un operator eMag atunci accesati formularul de contact eMag. Informatiile sunt oferite exclusiv de eMag atunci cand vorbim de livrari produse de dimensiuni mari.

Avantaje eMag Genius

Cu un abonament eMAG Genius activ, te bucuri de o serie de avantaje:

  • Livrare gratuită la easybox, la comenzile Genius de minimum 30 lei.
  • Livrare gratuită, în aceeași zi pentru comenzi plasate până la ora 12:30, cu livrare în București la easybox (pentru comandă minimă de 30 lei) sau prin curier (comanda minimă de 100 lei)
  • Livrare gratuită, a doua zi la easybox (pentru comandă minimă de 30 lei) sau prin curier (comandă minimă de 100 lei) pentru comenzi plasate până seara târziu.

Reclamatiile privind erorile de facturare transport pentru cei cu abonament GENIUS se trimit la eMag prin formularul de contact afisat pe site.

Te mai poate interesa

8 COMENTARII

  1. Fara un operator (UMAN !) vad ca nu pot rezolva problemele. Dupa atatia ani si zeci/sute de comenzi la ei ma vad nevoit sa-mi schimb furnizorul. Bine ca sunt si altii.

    • Buna ziua
      Nu este disponibil un numar de telefon pentru serviciul de call center. Intrati pe aplicatia eMag sau pe site in contul dvs si incercati sa intrati in legatura cu un operator prin intermediul acelui chat de suport. Serviciul de telefonie prin intermediul apelului la serviciul de suport call center a fost eliminat inca de anul trecut.

      Este posibil sa fie un pic mai dificil si in unele momente chiar dificil insa prin intermediul acelui live chat se poate intra in legatura cu un operator eMag.

      • Buna ziua , nu se poate intra in legatura cu niciun operator deoarece nu exista nicio optiune ca sa poti vorbi cu ei. Sunt 7 categorii de unde poti sa alegi ce probleme ai dupa ce am bifat ca nu am primit toate produsele din comanda , raspunsul asta am primit –-Facem tot posibilul să te bucuri cât mai curând de produsele alese. Ca să ajungem cât mai repede, expediem produsele pe rând, imediat ce sunt împachetate, fără alte costuri suplimentare. Te ținem la curent în contul de client: https://bit.ly/3FgFhDp –astep astep si nimic ,- ANPC.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img
spot_img