AcasăBanciContact ING call center Non Stop

Contact ING call center Non Stop

ING una dintre cele mai importante banci din Romania este apreciata de clientii sai pentru serviciile exceptionale pe care le ofera atat prin aplicatia online ING Mobile dar si serviciile clasice bancare.

Ne propunem sa va informam despre modul prin care poti sa intri in contact cu ING prin serviciul de relatii cu clientii oferit de banca.

Contact ING call center

In anumite situatii un telefon la banca te poate scuti de drumuri inutile sau iti poate aduce un plus de informare cu privire la serviciile bancare. De cele mai multe ori serviciul de contact ING functioneaza non stop prin departamentul de relatii cu clientii.

Cum sa intri in contact cu ING ?

Telefon de Contact ING pentru persoane fizice si juridice:

  1. Tel persoane fizice: 031 406 2ING   sau  031 406 2464
  2. Telefon persoane juridice:  021 403 83 04
  3. Call center ING NON STOP – *2ING sau *2464

Contact ING sediu central din Bucuresti

ING BANK N.V. AMSTERDAM SUCURSALA BUCUREȘTI
Expo Business Park, strada Aviator Popișteanu, nr. 54A, clădirea nr. 3, sector 1, București, cod poștal 012095.

  • Tel: +40 21 222 16 00
  • Fax: +40 21.222 14 01

Reclamatii si sesizari ING Bank

Reclamația este orice sesizare sau cerere formulată în scris sau verbal pe care ne-o transmiți prin poștă, poștă electronică, canale social media, fax sau telefon. Printr-o reclamație îți exprimi orice nemulțumire cu privire la activitățile sau serviciile prestate de ING Bank.

Reclamatiile ING se pot depune asa cum este mentionat si in paragraful de mai sus, in momentul in care aveti o nemultumire fata de serviciile bancare.

Cand este necesar sa intram in contact cu ING ?

Serviciul de relatii cu clienti prin departamentul de Call center ING functioneaza non stop pentru o relatie cat mai buna dintre banca si clientii sai.

In mod obisnuit poti suna la ING in urmatoarele situatii:

  • informatii despre serviciile bancare;
  • info carduri, emitere, pierdere sau blocare card;
  • semnalare sesizari si reclamatii la serviciile ING;
  • situatii tehnice care impun consiliere din partea departamentului de suport ING;
  • alte solicitari venite din partea dvs ca si client ING sau potential client.

ING call center non stop

GHID de prevenire situatii de frauda 
  • NU răspunde la mesaje nesolicitate sau neașteptate. Dacă o cerere de contact apare pe neașteptate, cel mai bine este să îl eviți.
  • NUinstala aplicații și NU accesa site-uri la indicațiile persoanelor care te contactează telefonic sau îți transmit linkuri prin mesaje pe rețelele de socializare sau SMS.
  • NU te loga în aplicația ING Home’Bank folosind un link primit pe SMS sau e-mail. Pentru protecția datelor tale, intră în Home’Bank numai din aplicația instalată pe mobil sau tastează într-o nouă pagina web adresa www.homebank.ro
  • NUfinaliza o operațiune până nu confirmi că este ceea ce îți dorești. Citește cu atenție SMS-urile cu mesajele primite de la bancă și asigură-te că autentifici/validezi oprerațiunea dorită.
  • NUrăspunde la apeluri din afara țării, mai ales dacă nu cunoști persoane din țările respective.
  • Solicită numele interlocutorului dacă susține că este un angajat al băncii și sună la bancă pe numărul de pe spatele cardului pentru a verifica.
  • NU transfera sume de bani în așa-zise conturi seif pentru a le proteja.
  • NU oferi informații personale sau date financiare.
  •  deschide atașamente, nu da click pe butoane sau pe link-urile primite de la persoane necunoscute și verifică întotdeauna că folosești o adresă securizată (https://ing.ro);
  • NU accesa pagini web în care să îți introduci datele personale pe calculatoare instalate în locuri publice.
  • NUuita că un card bancar este un instrument de plată și nu de încasare, așa că nu oferi detaliile cardului pentru încasări.
  • NU aștepta să devii victima fraudei. Protejează-te învățând mai multe despre fraudă și despre cum să o raportezi.

ING Bank România funcționează ca o bancă universală, servind toate categoriile de clienți prin cele trei divizii specializate: Wholesale Banking, Mid Corporate și Retail Banking.

Orice solicitare sau informatie cu privire la serviciile bancare se pot obtine doar de pe site-ul oficial ING.ro Serviciul de contact ING NON stop functioneaza prin departamentul call center si va poate oferi informatii utile in relatia dvs cu banca.

Te mai poate interesa

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img
spot_img