Ghid de Contact serviciul de relatii cu clientii pentru deranjamente Orange Romania. In anumite situatii suntem nevoiti sa cerem asistenta si suport pentru serviciile Orange care au suferit defectiuni in functionarea optima.
Serviciul pentru deranjamente si sesizari Orange functioneaza non stop astfel incat remedierea oricaror situatii aparute sa se solutioneze cat mai repede.
Deranjamente si contact Orange Romania
Pentru a intra in contact cu Orange pentru informatii servicii sau sesizari si deranjamente servicii avem urmtoarele modalitati de contact:
Telefon contact Orange relatii cu clientii: 300 – Serviciul Clienţi – este valabil și pentru clienții “Orange Romania Communications (pentru serviciile de internet, TV si Telefonie Fixă preluate de Orange România)
Pentru persoane fizice:
- Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal).
- Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile. Începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0.05 euro credit/minut.
- Sâmbătă – Duminică și sărbători legale: 09:00 – 18:00
Contact non stop Orange
Telefon: 401 – Serviciul Suport Clienţi
- Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
- Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite.
- Dacă nu ai un număr de telefon Orange, apelează numărul 0374300300 (apel cu tarif normal) şi selectează opţiunea Nu sunt client Orange
- În roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. În afara orelor de program, abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14 euro/minut. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0.05 euro credit/minut.
Contact Orange in situatii speciale
228 – Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz
- Acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-20:00
- Asistență prin SMS dedicată exclusiv clienților cu deficiențe de auz
- Nu poate fi accesat în Roaming
Intra in contact cu Orange pentru probleme tehnice
Pentru situatii tehnice poti trimite un email pentru departamentul tehnic astfel in cat daca ai despus o sesizare sau o situatii de deranjamente Orange situatia sa poata fie remediata cat mai repede.
Am blocat codul PIN la Orange
Pentru astfel de situatii iti trebuie codul PUK iar in acesta situatie poti intra in contact cu Orange astfel:
- Accesează Chatbot Djingo din caseta de dialog din colțul din dreapta jos al paginii;
- Autentifică-te în contul tău My Orange pentru a putea obține codul PUK pentru unul dintre numerele tale.
Pentru a debloca un numar Orange intra in contact cu serviciul de relatii clienti in cel mai rapid mod urmarind pasii urmatori:
Apelează numărul 300 de pe orice alt număr Orange sau 0374300300 de pe un număr din altă reţea şi urmează paşii:
- dacă utilizezi o cartelă PrePay alege ramura 3, tasta 4
- dacă esti abonat Orange alege ramura 3, tasta 5.
Info Consum Orange
Serviicul info consum de la Orange reflecta conumul tau de resurse alocat abonamentelor tale. Acest serviciu poate fi consultat prin mai multe modalități:
- fie din contul My Orange, secțiunea consum și facturi – cronos:
- fie prin apel gratuit la numărul scurt 415 sau a secvenței *115#. Vei primi imediat pe telefonul tău o notificare ce va conține informații despre resursele tale
- sau din aplicaţia My Orange (Android şi iOS)
Deranjamente Orange Romania
Care sunt situatiile in care este necesar sa apelam serviciul de relatii cu clientii Orange atunci cand avem o problema identificata rapid dupa cum urmeaza:
- lipsa semnal TV pentru serviciile Orange TV;
- lipsa conexiune la internet fix sau deconectari frecvente;
- acoperire slaba pentru Orange Mobile;
- Lipsa semnal TV satelit sau semnal inghetat – defectuos;
- internetul nu respecta parametri de viteza;
- conexiune instabila la internet si TV cablu.
- alte solicitari catre departamentul de asistenta tehnica pentru deranjamente Orange.
Retinem faptul ca, aceste probleme pot aparea la oricare dintre furnizorii de servicii de interent sau TV prin cablu si satelit din Romania. Deranjamentele se anunta la serviciul de relatii cu clientii Orange Romania.
Cum iti poti porta numarul de telefon in reteua Orange?
Exemplificam in cele ce urmeaza modul prin care se poate porta un numar de telefon din alta retea in reteua mobila Orange, una dintre cele mai apreciate retele de telefonie mobila din Romania.
- ai nevoie de actele necesare pentru activarea unui abonament si o factură recentă, emisă de operatorul vechi (furnizorul donor)
- completezi cererea de portare pe loc;
- alegi oferta Orange de care vrei să beneficiezi;
- dacă alegi portarea cu un număr provizoriu, ți se va aloca un număr de telefon Orange și o cartelă SIM corespunzătoare, pe care o vei putea folosi până când numărul tău se portează în rețeaua Orange;
- dacă alegi portarea fără un număr provizoriu, numărul pe care ai ales să îl portezi va râmâne activ și îl vei putea folosi până la realizarea portării;
- numărul tău se va porta în rețeaua Orange în 3 zile lucrătoare din momentul acceptării cererii de portare de către furnizorul donor.
Poți solicita și portarea unui abonament din altă rețea la o cartelă PrePay Orange.
Ghidul nostru prezentat pe site-ul nostru, face referire la serviciile Orange si modul prin care poti intra in contact cu departamentele de asistenta relatii cu clientii in caz situatii tehnice precum, deranjamente Orange Romania.