Cum intri in contact cu DPD pentru informatii expedieri, reclamatii sau sesizari pentru coletele livrate cu DPD.
DPD România este o companie de curierat din România. În martie 2008, GeoPost (divizia Poștei Franceze) și Yurtiçi Kargo au achiziționat pachetul majoritar al companiei (80%).
DPD Contact relatii cu clientii
Telefon call center DPD : 031.824.9090
Program de lucru: Luni – Vineri: 09.00 – 17.00
Expedieri naționale DPD
Telefon relatii cu clienti: 031.824.9090
Adresa de e-mail: [email protected]
Program de lucru: Luni – Vineri: 09.00 – 17.00
Notă: Comenzile de ridicare se plasează la numărul de telefon: 031.824.9090, respectiv pe adresa de e-mail: [email protected], în intervalul orar 09:00 – 16:00.
Reclamatii si sesizari DPD Romania
In cazul in care aveti nevoie sa depuneti o reclamatie sau sesizare, compania va ofera un serviciu de reclamatii si sesizari la DPD.
Cand depunem o sesizare sau o reclamatie la DPD:
- colete intarziate;
- nu se regaseste coletul meu in depozitul DPD;
- probleme legate de facturare sau alte probleme;
- colete deteriorate la transport;
- curierul nu imi livreaza coletul ;
- alte solicitari sau reclamatii.
Informații pentru reclamații DPD:
Program de lucru: Luni – Vineri: 09.00 – 17.00
- Telefon reclamatii: 031.824.9090
- Adresă: Str. Buiacului, Nr. 2, LogIQ Logistic Park, Corp A (A1-A2), 077135
- Adresa de e-mail: [email protected]
DPD îți livrează în mod fiabil coletele către orice destinație din Uniunea Europeană. Datorită celor mai vaste conexiuni de transport rutier din Europa și rețelei noastre internaționale eficiente de peste 800 de locații, livrăm coletele dumneavoastră în siguranță și la cele mai bune tarife.
Inainte de a intra in contact cu DPD poti urmarii un ghid prin care poti identifica anumite aspecte despre coletele livrate cu DPD.