Cum poti intra in contact cu serviciul relatii cu clientii de la Vodafone ?
Daca ai nevoie de suport si asistenta Vodafone iata cum poti intra in legatura cu un agent sau operator Vodafone Romania.
Contact telefonie mobilă Vodafone
Contact telefonic: *222 / 0372.02.2222 Număr gratuit din rețeaua Vodafone.
Relatii cu clientii Vodafone
Cum pot vedea factura detaliata la Vodafone ?
Factura detaliata se poate trimite punctual, prin e-mail la adresa [email protected]
Pentru a primi factura detaliata recurent, solicitarea se poate face:
- Prin apel la 031-1000.872, număr apelabil gratuit în reţeaua Vodafone
- Prin e-mail la adresa: [email protected]
- In magazine
Factura detaliată nu implică costuri suplimentare din partea clientului.
Cand intram in contact cu serviciul de suport clienti ?
- Probleme cu semnalul TV
- Calitatea serviciului de internet, 3G, 4G, etc.
- Problemele cu aplicatiile precum TV.
- Volte Nefunctional
- Facturi, plati, si alte informatii/probleme.
Cum te poti conecta la Roming in Vodafone
Când ești în roaming, poți selecta reţeaua:
- automat (recomandat) sau
- manual dacă: ai preferinţe pentru o anumită reţea, ai probleme cu găsirea reţelei sau dacă iniţiezi apeluri din apropierea graniţei.
Serviciile Vodafone sunt in general de o calitate foarte buna insa in anumite situatii si aici pot aparea probleme pe care le puteti solutiona alaturi de serviciul de relatii cu clientii Vodafone.
Despre Vodafone
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații, convergență și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.
Servicii Vodafone Romania
- Soluții complete de comunicare, voce mobilă, date mobile, la nivel național cât și în roaming, în regim prepaid sau postpaid.
- Soluții de servicii fixe, ce includ internet fix de mare viteză, TV, apeluri fixe.
- Soluții de tip IoT, Asigurări și Securitate.
- Pentru clienții Business oferim o suită de servicii mobile, fixe, convergente, pentru a susține nevoile acestora de comunicare, în permanență creștere și dinamice.
- Tot pentru clienții Business oferim o gamă diversificată de servicii IoT, Cloud&Security, ce includ și apeluri internaționale, IP tranzit și messaging.
- Ofertele noastre convergente includ servicii mobile, fixe, precum și conținut de înaltă calitate.
- Fundația Vodafone participă din 1998 la proiecte de sustinere și dezvoltare a comunității, având peste 1100 de programe derulate, mai mult de 700 ONG-uri partenere în întreaga țară și peste 2,7 milioane de beneficiari, copii, tineri, vârstnici, persoane defavorizate fizic, social sau economic.
- Nu în ultimul rând, avem cea mai bună rețea din România, recunoscută de 6 ori consecutiv de către operatorul independent P3 communications, actualmente Umlaut AG.
Pentru informatii suplimentare, sugestii sau reclamatii urmariti pagina vodafone.ro
Pentru a apela serviciul de relatii cu clienti in vederea depunerilor sesizarilor aveti anumite ghiduri si formulare pe pagina oficiala Vodafone sau puteti intra in legatura cu un operator call center Vodafone.