Analizam modalitatile de a intra in contact cu echipa de suport clienti Emag. In momentul de fata suportul si relatiile cu clientii eMAG sunt oferite die pe chat online din aplicatie sau direct pe site.
In anumite situatii conform cu specificatiile utilizatorilor, modul de contact prin serviciul de chat eMAG este unul foarte greoi iar timpul de raspuns poate fi unul foarte ridicat.
Modalitate de contact eMAG serviciul de clienti
Numar de telefon eMAG Bucuresti
- 021 200 5200 – telefon pentru call center eMAG
- 0722 250 000 – nuamar de tel. Emag Bucuresti.
Contact prin chat eMAG
- Acceseaza contul tau prin autentificare din zona de client;
- Mergi la comenzile mele din tabloul de bord aferent contului tau;
- Selecteaza comanda cu probleme si acceseaza functia de suport prin chat emAG.
Accesul la operatorii emag se face acum numai prin serviciul de suport online. Astfel daca vrei sa vorbesti cu cei de la eMAG apelaza functia de asistenta prin chat live.
eMag date de contact serviciul Depanero
- Email: Poti trimite un email catre eMag la adresa de email specifica pentru asistenta clienti aceasta fiind: [email protected]
- Adresa: Splaiul Independetei, nr. 319, Sector 6, Bucuresti.
Pentru a intra in legatura cu serviciul de clienti Emag sau cu un agent Emag avem la dispozitie urmatoarele numere de telefon:
Telefon EMAG suport clienti: 021 200.52.00 – call center indisponibil. Atentie acest numar a fost desfintat. Poti intra in contact prin sectiunea chat.
Retur eMAG Contact
Politica de retur eMAG este creată pentru a face returul de produse cât mai simplu:
- Perioada de returnare: Produsele pot fi returnate în 30 de zile de la primire.
- Condiții de returnare: Produsul trebuie să fie în stare originală și să includă ambalajul și accesoriile.
- Formular de retur: Completează formularul din contul tău eMAG pentru a iniția returul.
- Rambursare: Banii vor fi returnați în termen de 14 zile de la acceptarea returului.
Locatii Showroom-uri eMAG
- București – Showroom Băneasa: Șoseaua București-Ploiești 42D
- Cluj-Napoca – Showroom Iulius Mall: Calea Dorobanților 107-117
- Timișoara – Showroom Iulius Mall: Strada Liviu Rebreanu 4
- Iași – Showroom Palas Mall: Bulevardul Tudor Vladimirescu 2
- Constanța – Showroom Vivo!: Bulevardul Aurel Vlaicu 220
- Oradea – Showroom Lotus Retail Park: Calea Aradului 80
Reclamatii si Sesizari eMAG
Pentru sesizări legate de comenzi sau produse achiziționate de pe eMAG, există mai multe modalități de contact.
Reclamatii eMAG Prin Telefon
Pentru a face o reclamație telefonică, apelează 021 200 5200.
Reclamatii eMAG Prin Formular Online
Completează formularul de reclamații de pe site-ul oficial eMAG, disponibil în secțiunea „Contact”.
Reclamatii eMAG Prin Email
Trimite o reclamație prin email la adresa de email [email protected].
Contact eMAG Prin Chat Online
Pentru o soluție rapidă, folosește chat-ul live disponibil pe site-ul eMAG.
Reclamatii eMAG Prin Retele Sociale
eMAG poate fi contactat pe platforme sociale precum Facebook, Twitter sau Instagram. Trimite un mesaj privat pentru a primi suport.
Cum pot intra in contact cu eMAG Romania?
Contactul telefonic la eMAG Romania numai functioneaza conform cu ultimele notificari ale companiei. Suportul telefonic a fost inlocuit cu asitentul virtual – chat online.
Intra in contact cu eMAG prin formular de contact – formular regasit pe site-ul emag.ro
Contacteaza eMAG prin CHAT din contul de client. In contul de client va aparea un icon pentru suport Chat. Acceseaza sectiunea chat si incepe discutia cu asistenta virtuala eMAG.
Call center la telefonul Emag de asistenta. ! Momentan este suspendat din motive necomunicate oficial.
Orice problema legata de serviciile oferite de Emag se poate rezolva rapid din contul de client pe care-l detii pe site-ul oficial emag.ro
Despre Emag
Emag este unul din principalele magazine de la noi din tara care se ocupă cu vânzarea online de echipamente și componente IT, electronice, electrocasnice, articole de îngrijire personală, produse auto, articole sportive, cărți, muzică, filme, mobila si produse pentru casă și grădină, petshop, articole pentru copii, jucarii.
Daca ai achizitionat produse de la eMag atunci cu siguranta poti avea nevoie de suport clienti eMag.
Intrucat eMag a devenit unul dintre cele mai importante magazine online de la noi din tara, nenumarate firme din Romania vand acum produse pe eMag.
La eMag poti gasi nenumarate oferte pentru televizoare ieftine, telefoane si tablete dar si produse pentru casa ta.
Pentru orice informatie cu privire la comenzile efectuate prin platforma eMag aveti la dispozitie numarul de telefon din centru de suport clienti emag.ro
Garantii si servicii de garantie la EMAG prin Depanero
Depanero este un serviciu autorizat EMAG Romania. Astfel veti putea lua legatura cu acestia utilizand urmatoarea metoda de contact:
- Depanero (partener de service eMAG)
- Telefon: (07GARANTIE)
- E-mail: [email protected]
- Adresa: Splaiul Independeței, nr. 319, Sector 6, București
Informatii oficiale de contact Emag regasiti pe site-ul oficial emag.ro
Retur produse eMAG
Cea mai rapida cale pentru a returna un produs este sa completezi si sa ne trimiti formularul de retur. Dupa ce primim cererea ta de retur vom reveni pe email cu informatii despre pasii urmatori din procesul de retur.
Serviciul de relatii clienti eMAG te poate ajuta atunci cand este necesar sa returnezi un produs prin formularul de retur.
Service produse – Garantie eMag
Daca ti s-a stricat un produs vandut de eMAG te rugam completeaza si trimite-ne formularul de reparatie produs. Daca produsul este inca in garantie, beneficiezi gratuit de ridicarea acestuia de catre curier si repararea de catre Depanero, partener de service eMAG.
Livrarea produselor de mari dimensiuni la eMAG
Taxa de livrare pentru produse de mari dimensiuni se aplică în funcție de volumul acestora, indiferent de valoarea comenzii. Categoriile considerate fiind de mari dimensiuni sunt:
- Aparate frigorifice încorporabile / standard;
- Mașini de spălat vase încorporabile / standard;
- Masini de spălat rufe încorporabile / standard;
- Aragazuri;
- Cuptoare încorporabile;
- Plite încorporabile / standard
- Hote încorporabile / standard;
- Cuptoare cu microunde încorporabile / standard;
- Uscătoare de rufe;
- Aparate de aer condiționat;
- Espressoare încorporabile;
- Centrale termice;
- Canapele și fotolii;
- Alte produse de dimensiuni mari;
Pentru asistenta si suport livrare produse mari va recomandam sa intrati in contact cu eMag prin intermediul chat-ului, asistent virtual. In situatia in care nu reusiti sa intrati in contact cu un operator eMag atunci accesati formularul de contact eMag. Informatiile sunt oferite exclusiv de eMag atunci cand vorbim de livrari produse de dimensiuni mari.
Avantaje eMag Genius
Cu un abonament eMAG Genius activ, te bucuri de o serie de avantaje:
- Livrare gratuită la easybox, la comenzile Genius de minimum 30 lei.
- Livrare gratuită, în aceeași zi pentru comenzi plasate până la ora 12:30, cu livrare în București la easybox (pentru comandă minimă de 30 lei) sau prin curier (comanda minimă de 100 lei)
- Livrare gratuită, a doua zi la easybox (pentru comandă minimă de 30 lei) sau prin curier (comandă minimă de 100 lei) pentru comenzi plasate până seara târziu.
Reclamatiile privind erorile de facturare transport pentru cei cu abonament GENIUS se trimit la eMag prin formularul de contact afisat pe site.
8 comentarii
Vreau un nr de telefon cu care sa vorbesc!
Fara un operator (UMAN !) vad ca nu pot rezolva problemele. Dupa atatia ani si zeci/sute de comenzi la ei ma vad nevoit sa-mi schimb furnizorul. Bine ca sunt si altii.
Bataie de joc, pierdere de timp, nu se rezolva nimic pe chat, am o sesizare de 2 luni, nu am prit nici un raspuns.
Buna ziua,
Incerc degeaba sa cumpar ceva de la EMAG. Produsele nu se livreaza si nu inteleg de ce. Solicit returnarea banilor.
Buna ziua
Va sugeram sa incercati sa intrati in contact cu cei de la eMag pentru solicitarea dvs. Acest articol face referire doar la modul de contact eMag.ro
Buna ziua, datimi va rog un nr de telefon ca nu pot sa rezolv problema fara un operator (am comandat 2 scaune de birou si am primit numai 1 )Multumesc
Buna ziua
Nu este disponibil un numar de telefon pentru serviciul de call center. Intrati pe aplicatia eMag sau pe site in contul dvs si incercati sa intrati in legatura cu un operator prin intermediul acelui chat de suport. Serviciul de telefonie prin intermediul apelului la serviciul de suport call center a fost eliminat inca de anul trecut.
Este posibil sa fie un pic mai dificil si in unele momente chiar dificil insa prin intermediul acelui live chat se poate intra in legatura cu un operator eMag.
Buna ziua , nu se poate intra in legatura cu niciun operator deoarece nu exista nicio optiune ca sa poti vorbi cu ei. Sunt 7 categorii de unde poti sa alegi ce probleme ai dupa ce am bifat ca nu am primit toate produsele din comanda , raspunsul asta am primit –-Facem tot posibilul să te bucuri cât mai curând de produsele alese. Ca să ajungem cât mai repede, expediem produsele pe rând, imediat ce sunt împachetate, fără alte costuri suplimentare. Te ținem la curent în contul de client: https://bit.ly/3FgFhDp –astep astep si nimic ,- ANPC.